Telefonia VoIP
Telefonia, architektura VoIP
Internet to nieograniczone możliwości. Wirtualna centrala pozwala rozwijać skuteczną komunikację w firmie. Dzięki możliwościom VoIP, możliwe jest podniesienie jakości obsługi klienta i redukcja kosztów telefonicznych w przedsiębiorstwie. Głównym celem jest zbudowanie zintegrowanej sieci komputerów, telefonów i systemu pocztowego – tak aby nie zgubiła się żadna ważna informacja. Telefonia VoIP przyszłość taniej komunikacji.
Jakie możliwości udostępnia telefonia VoIP?
- zapowiedzi głosowe – możliwość ustawienia ścieżek dostępowych klienta oraz automatyczne przekierowania połączeń
- obsługa telefonów komórkowych i urządzeń mobilnych
- nagrywanie i archiwizacja rozmów – w biznesie każda informacja jest na wagę złota
- grupowanie numerów i użytkowników – możliwość zarządzania pracownikami jak i ich urządzeniami służbowymi
- dodzwanialność – skróć czas oczekiwania na połączenie za pomocą zarządzania warunków połączeń
- powiadomienia e-mail/sms – miej pewność, że nic Ci nie umknie.
- skalowalność – łatwe tworzenie nowych łączy komunikacyjnych i zarządzanie nimi