Telefonia VoIP

Telefonia VoIP


Telefonia, architektura VoIP

Internet to nieograniczone możliwości. Wirtualna centrala pozwala rozwijać skuteczną komunikację w firmie. Dzięki możliwościom VoIP, możliwe jest podniesienie jakości obsługi klienta i redukcja kosztów telefonicznych w przedsiębiorstwie. Głównym celem jest zbudowanie zintegrowanej sieci komputerów, telefonów i systemu pocztowego – tak aby nie zgubiła się żadna ważna informacja. Telefonia VoIP przyszłość taniej komunikacji.

Jakie możliwości udostępnia telefonia VoIP?

  • zapowiedzi głosowe – możliwość ustawienia ścieżek dostępowych klienta oraz automatyczne przekierowania połączeń
  • obsługa telefonów komórkowych i urządzeń mobilnych
  • nagrywanie i archiwizacja rozmów – w biznesie każda informacja jest na wagę złota
  • grupowanie numerów i użytkowników – możliwość zarządzania pracownikami jak i  ich urządzeniami służbowymi
  • dodzwanialność – skróć czas oczekiwania na połączenie za pomocą zarządzania warunków połączeń
  • powiadomienia e-mail/sms – miej pewność, że nic Ci nie umknie.
  • skalowalność – łatwe tworzenie nowych łączy komunikacyjnych i zarządzanie nimi