Monitoring i utrzymanie sprzętu

Monitoring i utrzymanie sprzętu


Wyprzedź awarię

Trwała opieka informatyczna to pomoc w zakresie sprzętów i ich awarii. Monitoring i utrzymanie sprzętu prowadzimy według autorskiego planu, opracowanego na podstawie naszego ponad dwudziestoletniego doświadczenia. Wystawimy Państwu na bieżąco raporty i kalkulację kosztów utrzymania sprzętu. Naszą rolą jest pomaganie Państwu i opracowanie ekonomicznego planu utrzymania infrastruktury IT. Na podstawie historii awarii zbudujemy „know how” (bazę wiedzy) podstawowych problemów IT, występujących w Państwa firmie. Im dłuższa współpraca tym opieka informatyczna będzie skuteczniejsza i łatwiejsza.

Sprzęt informatyczny charakteryzuje się tym, że trzeba go na bieżąco odświeżać. Wiele awarii występuje z powodu braku profilaktycznych działań lub zaniechaniu procedury doglądania wydajności sprzętu. Zajmujemy się problemami natury oprogramowania jaki i mechanicznymi. Monitoring i utrzymanie sprzętu skupia w sobie dwie cechy. Pierwszą z nich jest bieżące doglądanie wydajności sprzętu za pomocą monitoringu. Druga część skupia się na naprawianiu pojawiających się usterek i awarii.

Do czego jest potrzebny monitoring IT ?

  • możemy wcześnie wykrywać awarie sieci, serwerów spowalniające pracę w firmie
  • na podstawie danych można manipulować kosztami utrzymania infrastruktury IT
  • zapewnia bezpieczeństwo i nadzór nad kluczowymi elementami zasobów sprzętowych

Zakres usługi – monitoring IT

  • działania profilaktyczne służące ochronie przed awarią
  • ograniczenie wystąpienia awarii na podstawie okresowych przeglądów
  • rejestracja i nadzór nad sprzętem, oprogramowaniem i siecią
  • budowanie bazy awarii oraz kalkulacja kosztów
  • profilaktyczna obsługa nad całą infrastrukturą IT

Jak działa monitoring IT ?

  1. Zbieranie danych
  2. Analiza danych pod kątem oczekiwanych zmian
  3. Projekt i wdrożenie rozwiązania
  4. Nadzór, doskonalenie i optymalizacja działań