Tworzenie programów


Oprogramowanie na zamówienie

Piszemy oprogramowanie na indywidualne potrzeby. Wiele procesów da się zautomatyzować, lecz każda firma ma swoje procesy . Uwzględniamy to i różnicujemy funkcje aplikacji, aby obejmowały specyficzne działania firmy. Korzystanie z wielu aplikacji do jednego zadania jest uciążliwe – zoptymalizujemy i zintegrujemy szereg aplikacji w jedną lub stworzymy nową. Tworzenie programów to działanie, w którym kierujemy się zasadą prostoty, efektywności i przyjemności.

Wiele procesów, a zwłaszcza modeli biznesowych zostało opracowanych w postaci powtarzających się czynności. Nawet zmiany, jeśli się dokładnie przyjrzeć, pojawiają się w jakimś cyklu, systemie. Znamy język informatyki i tłumaczymy ludzką rutynę na język komputerowy. Sposób pracy programu ustala specyfika branży i system pracy pracowników. 

Oprogramowania biurowe powszechnie znane to niejedyne zadanie dla programistów. Działalność ta pozwala na znacznie więcej. Tworzenie programów jest szeroko stosowane w robotyce ale też bardziej przyziemnie, w integracji różnych sprzętów. Nie jest trudno zauważyć, że w ostatnich czasach popularność zyskuje internet rzeczy oraz inteligenty dom. 

Programy mogą dotyczyć wielu aspektów życia codziennego jak i biznesowego. Skorzystaj z usług jakim jest tworzenie programów i przekonaj się sam, jak ułatwiają życie. 

Specjalizujemy się w następujących branżach:

  • Produkcja 
    • Organizowanie i automatyzacja działań. Integracja maszyn oraz badanie ich wydajności. Po wdrożeniu takiego oprogramowania jest możliwe dokładne przewidywanie czasu na produkcję czy wykonanie zlecenia 
  • Handel
    • Programy służące przede wszystkim do nadzoru stanu np. w sklepie. Programy wspomagające inwentaryzacje. Jest również możliwość automatyzacji zarządzania budżetem
  • Zarządzanie projektami
    • Każdy z programów dotyczących tego zagadnienia skupia się na dwóch rzeczach: czasie i efekcie 
  • Edukacja
    • Szerokie spektrum programów. Zaczynając na odpowiedniej organizacji planu zajęć dla nauczycieli jak i uczniów, kończąc na przewidywaniu poziomu wiedzy zdobytej przez absolwentów i poziomu realizacji podstawy programowej